
«Соковинка» – лови смішинку!
В сезоні 2016 ТМ «Соковинка» постане перед покупцями в новому сучасному образі. З метою презентації оновленого продукту було розроблено і втілено творчу концепцію рекламної кампанії, головним завданням якої стало донесення емоційних і раціональних переваг бренду. «Соковинка» – це солодкі газовані напої, що приготовані на основі природної мінеральної води з додаванням соку справжніх фруктів.
Елла Цибуля, директор з маркетингу групи компаній «Карпатські мінеральні води»:
«Ми віримо, що в глибині душі кожної людини живе маленька дитина, яка любить щось смачне. Тому ми впевнені, що наш продукт допоможе розбудити в кожному дорослому те маля, що безтурботно сміється і насолоджується життям!».
Задача кампанії показати, що в щоденних клопотах та напруженому життєвому графіку кожна людина може подарувати собі хвилинку справжнього задоволення, наповнити своє життя яскравими враженнями. Веселі люди, що бавляться, як діти, доносять суть основної ідеї – дитячу безпосередність і радість.
Креативна ідея була розроблена агентством Ogilvy & Mather Ukraine та реалізована режисером Володимиром Журавкіним і командою продакшн-студії Gvardiya Film.
Дарина Тафінцева, виконавчий директор Ogilvy & Mather Ukraine:
«Ми намагалися, щоб наша реклама дарувала споживачу ті самі емоції та насолоду, що і сам продукт. Ковток напою «Соковинка» обов’язково підніме вам настрій, і, судячи з реакції всіх, хто дивився ролик в нашій присутності, це відео точно вас розвеселить. Чудово, що наш план подарувати глядачам задоволення вдався. Тепер разом із командою Клієнта будемо стежити за виконанням плану продаж!».