«Карпатська Джерельна» – молодильна вода Карпат!
У травні 2016 в український ТБ-ефір вийшов новий рекламний ролик ТМ «Карпатська Джерельна» – інтригуюче продовження історії про молодильну воду Карпатської Землі та Карпатського Діда, який запам’ятався кожному. Креативна концепція покликана донести до споживачів основну ідею бренду: «Карпатська Джерельна» – природна мінеральна вода Карпат, яка наповнює тіло енергією та допомагає бути і жити молодим.
Елла Цибуля, директор з маркетингу групи компаній «Карпатські мінеральні води»:
«Ми хочемо показати, що молодість не проходить з роками, головне, знайти своє джерело життєвої енергії! А ми із задоволенням всім в цьому допоможемо. Думаєте, бути молодим в будь-якому віці не можливо? Можливо все!».
Автори творчої ідеї – команда рекламного агентства BBDO Україна – створили продовження історії про справжню природну силу Карпат, ще раз нагадавши всім споживачам про високу якість українських продуктів, якими по праву можна пишатися.
Денис Келеберденко, креативний директор BBDO Ukraine:
«Обговорюючи завдання для розробки нового ролика ТМ «Карпатська Джерельна», ми з клієнтом відразу домовилися, що це буде продовження першої історії. І тут виник головний креативний челендж – зробити сиквел краще першої частини. Це вдається небагатьом: Термінатору, Чужим і – тепер з упевненістю можу сказати – і ТМ «Карпатська Джерельна». Кампанія вийшла ще більш провокаційною, сексуальною і молодильною, ніж в минулому році. Я задоволений.».
Творча ідея була реалізована режисером Іваном Сауткіним і оператором Ярославом Пілунським, командою Pronto Film і пост-продакшн студією Terminal FX.
З травня по серпень 2016 споживачі зможуть побачити ролик в ефірі українських телеканалів, також ідея буде розвинена на зовнішніх рекламних носіях.