Всi новини

«Карпатська Джерельна» отримала Гран-Прі Effie Awards Ukraine 2016!

150 експертів рекламно-комунікаційного ринку обрали достойних призерів Effie Awards Ukraine 2016, чиї креативні ідеї, втілені у напрацюваннях талановитих людей, не просто викликають захоплення, а реально працюють.

9 грудня було оголошено переможців конкурсу – бренд «Карпатська Джерельна» став володарем Гран-Прі в категорії «Бізнес-виклик або «Давид проти Голіафа», а також отримав Золото в категорії «Запуск бренду»!

Елла Цибуля, директор з маркетингу групи компаній «Карпатські мінеральні води»:
«Для нас ця перемога дуже важлива, в першу чергу, тому, що динамічно розвиватися невеликій компанії сьогодні – це вже є бізнес-виклик. Наша нагорода –  результат поєднання вдалої ідеї та сміливості, завдяки чому  ми за два роки стали  №3 на ринку мінеральних вод України. Ми зробили це і ми безмежно цим пишаємось».

У 2015 році для бренду «Карпатська Джерельна» було розроблено нове позиціювання, базовою цінністю якого стала молодість. Цього року на ТВ-екрани країни вийшов новий рекламний ролик ТМ «Карпатська Джерельна» – інтригуюче продовження історії про молодильну воду Карпатської Землі та Карпатського Діда, в якому глядачі побачили Діда вже з армією фанаток – ще більше дівчат, ще більше краси і, навіть, ще більше сексуальності!

Денис Келеберденко, креативний директор BBDO Ukraine:
«Ми розуміли, яким конкурентним є ринок мінеральних вод, і в яку бійку ми втручаємося. Щоб перемогти у ній, в нас не було іншого вибору, ніж бути сміливими та провокативними. Нам дуже пощастило, що команда клієнта розділила наше бачення і дозволила нам відійти від стереотипів і штампів в просуванні мінеральних вод. Нам вдалося створити вражаючу послідовну кампанію, яку полюбила вся країна!».

Премія Effie нагороджує найуспішніші рекламні кампанії, що проводяться на українському ринку, і їх вплив на бізнес-результат. Effie – це перша і найбільш авторитетна нагорода, яка базується на перевірених результатах ринку. Це єдина нагорода, яка розглядає такі ринкові фактори: збільшення обсягів продажів і частки ринку, рівень знання та споживання бренду. Це єдина нагорода, яка визнає всі дисципліни – креативність, маркетинг і економіку, дослідження і ЗМІ. Effie – це золотий стандарт ефективності реклами. Це вищий рівень визнання кампанії і того, що можуть отримати її споживачі.

    


Над проектом працювали:

ГК «Карпатські мінеральні води»

Елла Цибуля, директор з маркетингу

Агентство BBDO Україна:

Денис Келеберденко, креативний директор
Михайло Петрусяк, арт-директор
Юлія Колесник, копірайтер
Ірина Данилевська, клієнт сервіс директор
Катерина Махнакова, аккаунт менеджер