Рекламний ролик ТМ «Соковинка». «Соковинка» – лови смішинку!
В сезоні 2016 року ТМ «Соковинка» постала перед покупцями в новому сучасному образі. З метою презентації оновленого продукту було розроблено і втілено творчу концепцію рекламної кампанії, головним завданням якої стало донесення емоційних і раціональних переваг бренду. «Соковинка» – це солодкі газовані напої, що приготовані на основі природної мінеральної води з додаванням соку справжніх фруктів.
Задача кампанії показати, що в щоденних клопотах та напруженому життєвому графіку кожна людина може подарувати собі хвилинку справжнього задоволення, наповнити своє життя яскравими враженнями. Веселі люди, що бавляться, як діти, доносять суть основної ідеї – дитячу безпосередність і радість.